Mobiel.nl kiest voor The Odd Shop
- Bureaus
- 7 nov 2017 @ 14:50
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenCampagnesKlanten
- 7 nov 2017 @ 14:50
- Redactie Bureaus
Mobiel.nl heeft na een uitgebreide pitch onder begeleiding van Ariën Breunis van Brand Meester gekozen voor The Odd Shop. Het bureau gaat van start met de ontwikkeling van een crossmediale campagne om het merk nadrukkelijker te profileren.
Mobiel.nl zal worden gepositioneerd als dé plek waar je op een slimme manier zelf de keuze maakt voor je nieuwe telefoon, abonnement met smartphone, sim only-abonnement of een thuispakket voor internet, tv en bellen.
Willemijn Reuvers, Client Service Director bij The Odd Shop: 'Mobiel.nl heeft een ijzersterke product- en servicepropositie opgebouwd die de consument in staat stelt om zelf de slimste keuze voor mobiele telefonie te kunnen maken. Deze boodschap gaan we nu vanuit een krachtig merkthema laden om zo de positie van Mobiel.nl verder te verstevigen en te verankeren naar de toekomst toe.'
Praktische aanpak
Thomas Borsboom, Directeur bij Mobiel.nl: 'Na een intensief traject hebben we gekozen voor The Odd Shop als partner voor onze merkpositionering. The Odd Shop heeft gedurende het traject goed aangevoeld waar de uitdagingen voor Mobiel.nl liggen. Met een strategische en ook praktische aanpak hebben ze ons overtuigd. Wij kijken daarom uit naar een succesvolle samenwerking.'
Mobiel.nl begon 17 jaar geleden als Studentmobiel.nl. Maart 2016 onderging het bedrijf de naamsverandering naar Mobiel.nl. Vandaag de dag bedienen zij zo’n 10% van de consumentenmarkt met een breed aanbod van nagenoeg alle providers en toestellen.
The Odd Shop is een full-service reclamebureau en maakt merken merkwaardig door kwaliteit in strategie, concept en executie. Het bureau werkt onder meer voor klanten als de Rijksoverheid, Pink Ribbon, GVB, Batavia Stad en Bright Pensioen. Het eerste creatieve werk voor Mobiel.nl zal begin 2018 te zien zijn.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing