Orange Lions zoekt Nederlandse juryleden voor Cannes

Orange Lions zoekt Nederlandse juryleden voor Cannes
  • Bureaus
  • 28 nov 2017 @ 11:06
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • AwardReclameCannes

Cannes Lions sleutelt aan de festivalorganisatie, maar is natuurlijk tegelijk ook bezig met de reguliere voorbereidingen. Inmiddels is de zoektocht naar juryleden in volle gang. In Nederland is Orange Lions op zoek naar juryleden uit eigen land. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden tot 8 december.

Cannes Lions vernieuwt, maar dat geldt zeker ook voor de jury's. Orange Lions laat weten nieuwe doelgroepen te willen bereiken en daarmee hopelijk ook nominaties van nieuwe bureaus. De reorganisatie is er immers op gericht om de hedendaagse relcame-industrie te reflecteren en alle creativiteit een platform te bieden. 

Door de nieuwe structuur van Cannes Lions is het aantal juryleden verminderd, maar er zijn nog altijd zeven plekken te vergeven. Nederland zal komend jaar vertegenwoordigd zijn in de jury's voor Film Craft, Product Design, Digital Craft, Entertainment, Entertainment for Music, Innovation en Creative Data.

Daarnaast is Nederland vertegenwoordigd in de shortlist-jury's voor Film, Media, Direct, Brand Experience & Activation en PR. Deze juryleden doen hun beoordeling voorafgaand aan het festival en ontvangen als dank een gratis toegangskaart voor het festival. 

Interesse? Jezelf aanmelden als jurylid kan tot 8 december (18:00 uur) via deze link

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken