Colours, Mangrove en Redhotminute gaan samen verder als We Are You

Colours, Mangrove en Redhotminute gaan samen verder als We Are You
  • Bureaus
  • 12 dec 2017 @ 10:42
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieZakelijkDigitaalInteractie

De drie digitale bureaus Colours, Mangrove en Redhotminute hebben hun krachten gebundeld. Met ruim 250 professionals behoren zij tot de top van Nederland. De labels zijn voortaan onderdeel van de groep We Are You, maar blijven naast elkaar bestaan. Deze nieuwe combinatie moet klanten meer flexibiliteit en digitale expertise bieden.

'Digital impact realiseren is onze gezamenlijke drive', aldus Jorg Verweij van Colours, het bureau dat in augustus Mangrove overnam. 'We varen alle drie dezelfde koers en kiezen duidelijk voor focus en kwaliteit in plaats van verbreding.'

Het samengaan van Colours, Mangrove en Redhotminute onder de paraplu van We Are You is ontstaan vanuit de groeiende behoefte van bestaande en nieuwe klanten. De digitalisering van grote organisaties vraagt om steeds meer expertise en een groot aantal professionals. Marc van Helden, CEO van Redhotminute: 'Samen met Colours en Mangrove zijn we goed voorbereid op de ontwikkelingen bij onze klanten en kunnen we verder bouwen aan onze langdurige relaties. Hij vervolgt: 'Door de bundeling van kennis van al onze professionals en de expertise van onze klanten blijven we garant staan voor hoge kwaliteit.'

Samen verder als  We Are You

Onder de vlag van We Are You zijn de drie bedrijven vanaf nu autonome zusterbedrijven, waarbij de groep financieel wordt versterkt door ABN Amro Participaties. Marc van Helden blijft verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van Redhotminute en Tim Kragt als CEO voor Colours. Jorg Verweij is CEO van We are you. en blijft daarnaast verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van Mangrove. Verweij is bijzonder positief over de gezamenlijke stappen voor de toekomst: 'We kunnen grote, ambitieuze organisaties nu nog beter helpen bij het behalen van hun digitale doelstellingen.'

Sinds 1997 verbetert digital agency Colours het bedrijfsresultaat van toonaangevende organisaties, door de inzet van digitale middelen. Dit doen de ruim 100 professionals van Colours door samen met klanten de optimale digitale gebruikservaring te realiseren en deze ervaring continu te optimaliseren. Colours werkt onder andere samen met klanten als Eneco, Stedin, Schouten & Nelissen, De Goudse Verzekeringen en Vitens, in omgevingen als Sitecore, Umbraco en Drupal.

Mangrove is net als Colours in 1997 opgericht. Het is een gezaghebbende naam in de markt, met klanten als Unicef, de Hartstichting, het Rode Kruis, KNMI, Universiteit Utrecht, TU Delft, Omron, Essent en Stayokay. Bij Mangrove werken 35 professionals, die zeer sterk zijn op creatief en strategisch gebied. Zij ontwikkelen customer journeys, gebruikerservaringen en designs. 

Digital agency Redhotminute bestaat sinds 2001. De ruim 100 professionals van Redhotminute bedenken, ontwerpen en ontwikkelen websites, apps en e-commerce platformen. Van strategie en online marketing tot managed hosting, in omgevingen als Sitecore, Umbraco, OutSystems en Xamarin. Daarbij wordt intensief samengewerkt met klanten als de Efteling, Landal GreenParks, Kia Motors Europe, Toyota, Renewi en Van der Valk Exclusief. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken