Inzendtermijn voor de Esprix 2018 geopend
- Bureaus
- 12 dec 2017 @ 12:28
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Award
- 12 dec 2017 @ 12:28
- Sjaak Hoogkamer
Merken en makers kunnen hun beste werk voor de Esprix tot uiterlijk 26 januari 2018 insturen (dus niet eind december). Esprix kent volgend jaar een duo juryvoorzitterschap met Nathalie Peters (IPG Mediabrands) en Roel Welling (Wefilm). Esprix 2018 viert creativiteit en beloont effectiviteit.
Inzendingen worden beoordeeld in de scherpste discussies tussen marketeers en creatieven. Op woensdag 23 mei 2018 maakt de jury de winnaars bekend tijdens de uitreiking die bekend staat om de bijzondere locatiekeuze en aankleding. Winnen is volgens de Esprix-organisatie de professionele erkenning voor de beste prestatie van merken met hun bureaus.
Insturen van cases kan via hier
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing