Media-pitch L'Oréal in Benelux

Media-pitch L'Oréal in Benelux
  • Bureaus
  • 16 dec 2017 @ 22:06
  • 6389 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediabureauReclamePitchesOnline advertisingMerken

Beauty-concern L’Oréal start een pitch voor zijn media-activiteiten in de Benelux. Het huidige mediabureau in beide markten is Zenith. De begeleiding van het proces is inmiddels toegewezen aan FMA.

L’Oréal is marktleider in beauty, met bekende merken als L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Lancôme, Biotherm en Vichy. De media-pitch richt zich op de regio die de adverteerder 'Nederland en de Belgilux' noemt. Ook voor de begeleiding van het proces is een (korte) pitch georganiseerd, tussen FMA, Accenture en Ebiquity. 

'Naast het feit dat FMA zowel in België als Nederland uit voormalig mediabureau-CFO’s bestaat, hebben ze vooral met hun aanpak voor digitale media het verschil gemaakt', zeggen François Simon, Chief Marketing Officer van L’Oréal Belgilux, en Casper van der Waal, mediamanager van L’Oréal Nederland. 'We kijken er ontzettend naar uit om samen met hen dit belangrijke proces voor L’Oréal te doorlopen.'

L'Oréal en FMA gaan nu met de media-pitch aan de slag. De uitkomst van dit proces wordt medio 2018 verwacht.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken