A Friend of Mine werkt voor Kraft Heinz

A Friend of Mine werkt voor Kraft Heinz
  • Bureaus
  • 19 dec 2017 @ 09:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenPitchesKlantenFood

Kraft Heinz heeft A Friend of Mine gekozen als creatief bureau dat voor de drie eigen merken Roosvicee, Karvan Cévitam en Honig verantwoordelijk zal zijn voor de volledige realisatie van diverse digitale campagnes. Het eerste werk zal in januari 2018 te zien zijn.

Kraft Heinz staat voor lekkere, kwalitatieve producten. Naast het internationale merk Heinz maakt Kraft Heinz in Nederland oer-hollandse producten voor Honig, Karvan Cévitam, Roosvicee, Brinta, Wijko, Venz en De Ruijter.

Japie Stoppelenburg, creative director van A Friend of Mine: 'Erg gaaf dat we mogen samenwerken met merken als Honig, Karvan Cévitam en Roosvicee. Wij zijn trots dat wij samen met hen stappen kunnen ondernemen in het digitale vak.'

A Friend of Mine is onderdeel van Dept, een internationaal netwerk van leading digital agencies. Vanuit kantoren in Europa en de VS combineren 600 van de meest getalenteerde en ervaren mensen in de industrie creativiteit, technologie en data voor digitale oplossingen die merken helpen te groeien en het leven makkelijker maakt.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken