A Friend of Mine werkt voor Kraft Heinz
- Bureaus
- 19 dec 2017 @ 09:59
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenPitchesKlantenFood
- 19 dec 2017 @ 09:59
- Redactie Bureaus
Kraft Heinz heeft A Friend of Mine gekozen als creatief bureau dat voor de drie eigen merken Roosvicee, Karvan Cévitam en Honig verantwoordelijk zal zijn voor de volledige realisatie van diverse digitale campagnes. Het eerste werk zal in januari 2018 te zien zijn.
Kraft Heinz staat voor lekkere, kwalitatieve producten. Naast het internationale merk Heinz maakt Kraft Heinz in Nederland oer-hollandse producten voor Honig, Karvan Cévitam, Roosvicee, Brinta, Wijko, Venz en De Ruijter.
Japie Stoppelenburg, creative director van A Friend of Mine: 'Erg gaaf dat we mogen samenwerken met merken als Honig, Karvan Cévitam en Roosvicee. Wij zijn trots dat wij samen met hen stappen kunnen ondernemen in het digitale vak.'
A Friend of Mine is onderdeel van Dept, een internationaal netwerk van leading digital agencies. Vanuit kantoren in Europa en de VS combineren 600 van de meest getalenteerde en ervaren mensen in de industrie creativiteit, technologie en data voor digitale oplossingen die merken helpen te groeien en het leven makkelijker maakt.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing