Zenterklaas maakt zich niet druk

Zenterklaas maakt zich niet druk
  • Bureaus
  • 4 dec 2017 @ 12:02
  • 42244 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • E-commerceSocial mediaCampagnesMerken

In de nieuwe Sinterklaas-commercial van A-dam Underwear is een moderne Sint Nicolaas te zien. Deze 'Zenterklaas' geniet zichtbaar van zijn ochtend en maakt zich totaal niet druk over pakjesavond.

Na een intensieve yoga-sessie neemt hij een stomend heet bad, bereidt een uitgebreid ontbijt, met pepernoten en Sint-tosti, en gaat zeer zorgvuldig te werk bij het inpakken van alle pakjes. De Sint maakt zich niet druk. Want wie voor 12:00 uur bestelt, heeft de pakjes dezelfde dag nog in huis. Zo heeft de Sint een heerlijk ochtendje, en jij een heerlijk avondje.

De 'Zenterklaas-campagne' voor A-dam Underwear komt uit de koker van Speak Easy Agency en wordt primair verspreid op Facebook. Daar maakt hij veel reacties los. 

Credits

Klant: A-dam Underwear | Bureau: Speak Easy Agency | Creatie: Bram van Leeuwen, Nicky-bob van Beijnen | Productie: Bigshots.nl | Regie: Robert-Jan Glas | DP & Color: Boje Ploeg | AC: Vincent van Wilgen | Gaffer: Michiel Kingmaa | Best Boy: Irawan van Wingerden | Grip: Danny Schenk | Grip assistant & DIT: Mehdi Janah | Art: Peggy de Bruin, Vera Kuipers | PA: Kick van Aelst | Edit: Gerwin Lucas | Mix: Filip Degernäs | Zenterklaas: Toychyro




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken