Crossmarks-dochter Nowmads organiseert retailtours
- Bureaus
- 29 jan 2018 @ 00:44
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - InspiratieStrategieKennissessieTrends
- 29 jan 2018 @ 00:44
- Redactie Bureaus
Retail-adviesbureau Crossmarks heeft sinds haar bestaan ruim duizend retailprofessionals meegenomen op strategische retailtours wereldwijd. Het bureau ervaart steeds meer behoefte aan begeleiding van experts zonder ‘bureauverplichtingen’. Voor hen is het merk Nowmads opgericht.
De retailtours van Nowmads geven een verdiepende kijk op het retailen van morgen en zijn exclusief ontwikkeld voor retailers en merken in de retail, waardoor kennisniveau en retailmindset zijn gegarandeerd en het lerend effect binnen de groep het grootst is.
Momenteel biedt Nowmads twee soorten strategische retailtours aan, namelijk retail-thematours in Amsterdam en retail-studiereizen naar onder andere Londen en New York. Elke stad wordt verkend vanuit één of meerdere actuele retailthema's. Het programma bestaat altijd uit gevarieerde winkelbezoeken en persoonlijke ontmoetingen met retailers, afgewisseld met presentaties en reflection camps, oftewel sessies waarin kort wordt stilgestaan bij de verkregen inzichten.
Retailtrends
Afgelopen week gaf Crossmarks de trendpresentatie 'Happy Now Year' waarin tien belangrijke retailtrends voor het nieuwe jaar zijn gepresenteerd. Na afloop van deze trendpresentatie is Nowmads gelanceerd. Daarbij is een geheel verzorgde retail-studiereis naar Londen verloot. Joyce van Bergen, online marketeer van Louwman Dealer Group, mocht als eerste inchecken voor een reis naar Londen.
De eerste strategische retailtour van Nowmads start op 29 maart in Amsterdam en staat in het teken van 'Blended Retail'. Van 4 t/m 8 april organiseert Nowmads een retailtour naar New York voor een beleving van 'The Future of Retail'.
Fotocredits: Ron Eskens, Soowpictures
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing