Jeroen Kaal start The Culture Club Company

Jeroen Kaal start The Culture Club Company
  • Bureaus
  • 10 jan 2018 @ 16:21
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • ZakelijkPersonaliaStrategie

Met ingang van het nieuwe jaar is Jeroen Kaal gestart met een nieuw bureau onder de naam The Culture Club Naar eigen zeggen hebben de eerste klanten zich inmiddels gemeld. Kaal was tot voor kort managing & strategy partner bij BVH.

The Culture Club Company adviseert bedrijven over het vergroten van de cultuurkracht van bedrijven waardoor ze beter gaan presteren en duurzaam succesvoller worden. En dat is volgens Kaal van groot maatschappelijk belang, omdat bedrijven de hofleverancier zijn van welvaart en welzijn van mensen. Met hun ideeën, innovatiekracht en realisatievermogen kunnen zij de wereld verbeteren.

Zachte kant

Jeroen Kaal (56) over wat The Culture Club Company toevoegt aan de druk bezette advieswereld voor bedrijven: ‘In het streven naar succes is er van nature en van oudsher veel aandacht en professionele ondersteuning voor de ‘harde kant’ van het bedrijf, die van strategie en executie. De focus ligt vooral op het rationele, goed meetbare, harde key performance indicators en financiële parameters. Op zich heel goed en nodig, echter voor de eveneens essentiële ‘zachte kant’ is veel minder oog. En dat voegen wij toe, want daar is het echte verschil te maken.'

The Culture Club Company belooft bedrijven duurzaam succesvoller te maken door hun zachte kant verder te ontwikkelen. Kaal: 'Door de organisatie te verbinden met een stuwend Business Ideaal en een ondernemende bedrijfscultuur. We helpen ze energiek te zijn. Zorgen voor identiteit, verbinding, passie, trots, vertrouwen en aantrekkingskracht waardoor het bedrijf ‘gaat vliegen’. En wij kunnen de zachte kant van bedrijven trouwens behoorlijk hard en meetbaar maken’.

The Culture Club Company biedt hiervoor een breed pakket aan dienstverlening. Naast het versterken van Organisatiecultuur en Identiteit zijn Medewerker Betrokkenheid (Employee Engagement), Reputatie (License to Operate) en Employer Branding belangrijke adviesgebieden.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken