Maarten van der Weijden boegbeeld #dekoplopers

Maarten van der Weijden boegbeeld #dekoplopers
  • Bureaus
  • 22 jan 2018 @ 09:01
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • EndorsementVideoBranded contentCampagnes

Olympisch kampioen Maarten van der Weijden nieuw gezicht van campagne #dekoplopers. Met deze campagne wil Holla Advocaten op een eigentijdse en toegankelijke manier laten zien wat succesvolle ondernemers en professionals drijft.

In 2018 zal Van der Weijden optreden als nieuw gezicht van de campagne. Vanuit de campagneauto interviewt hij nieuwe leiders uit de zakelijke top van Nederland. In een serie video-interviews delen koplopers hun successen, uitdagingen en drijfveren. Holla Advocaten zet daarmee de succesvolle campagne voort die iedereen stimuleert en inspireert om te excelleren en ook zélf koploper te worden in hun vakgebied.

Afgelopen jaar was tophockeyer Robert van der Horst het gezicht van de campagne. In 2018 neemt Olympisch kampioen Maarten van der Weijden het stokje over.

Robert van Muijen, managing partner bij Holla Advocaten: 'Maarten van der Weijden weet als geen ander hoe het is om koploper te zijn. De laatste jaren spant hij zich voornamelijk in voor anderen. Zo laat hij hen nadenken over hun eigen kansen en mogelijkheden en spoort hij hen aan om zichzelf te verbeteren. Deze manier van denken sluit naadloos aan bij het DNA van Holla Advocaten. Wij zijn dus zeer trots dat Maarten van der Weijden het nieuwe gezicht van #dekoplopers is.'

Maarten van der Weijden: 'Het drijft mij om altijd voor het hoogst haalbare te gaan. Of dit nu Olympisch goud, het ondernemerschap of het zwemmen van de Elfstedentocht is. Ik voel me verbonden met mensen en bedrijven die het beste uit zichzelf (en anderen) halen en daarom heb ik ook meteen 'ja' gezegd tegen het ambassadeurschap van Holla Advocaten. Ik vind het ontzettend gaaf dat ik met #dekoplopers campagneauto op pad mag om inspirerende mensen te ontmoeten en ben erg benieuwd wat ik van hen kan leren.'




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken