One Shoe verwelkomt drie nieuwe medewerkers

One Shoe verwelkomt drie nieuwe medewerkers
  • Bureaus
  • 23 feb 2018 @ 13:57
  • 13381 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

One Shoe, creative & digital agency uit Utrecht, heeft drie nieuwe collega’s aangetrokken. Het bureau realiseert campagnes en digitale oplossingen voor merken als Yakult, DHL en Sanofi Genzyme

Job Bilsen (links) is afkomstig van Conclusion en gaat bij One Shoe aan de slag als Business Consultant. In zijn carrière werkte Job samen met veel organisaties om de overstap naar digital te maken. Met zijn ervaring als pionier op het gebied van Digital Learning heeft hij veel ervaring met het begeleiden van veranderingstrajecten en weet hij hoe je meetbare impact maakt in organisaties. Als business consultant bij One Shoe begeleidt hij klanten bij innovatie, digitale transformatie en online strategie.

Safa Aroua (midden) is full-stack developer. Met bijna 8 jaar ervaring bij verschillende bureaus en startups is Safa gewend om te werken met verschillende omgevingen, o.a. voor financials, universiteiten en luxemerken.

Gábor Mészáros stapt over van MediaMonks naar One Shoe en heeft bijna 10 jaar ervaring als Drupal-ontwikkelaar. Hij is gespecialiseerd in innovaties. Zijn nieuwe liefdes zijn Machine Learning en Docker.

Michel ven Velde, CEO: ‘Met onze ambities voor de komende jaren zullen we nog meer mensen met sterke profielen aantrekken, zodat we One Shoe nog sterker kunnen laten groeien. Groei is voor ons een middel om onze klanten overal ter wereld goed te kunnen blijven bedienen. We zijn daarom inmiddels alweer bezig met verdere uitbreiding en hebben ook ruimte voor verschillende frontend en backend developers en een systeembeheerder.’

 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken