Trendhopper kiest voor Today is Canday

Trendhopper kiest voor Today is Canday
  • Bureaus
  • 20 feb 2018 @ 10:46
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingMerkenKlantenPitches

Today is Canday is geselecteerd door Trendhopper om de nieuwe positionering tot leven te brengen met een 'uniek merkconcept voor de woonbranche'.

Op basis van een bureau-pitch heeft Trendhopper, een woonformule met 17 vestigingen, gekozen voor Today is Canday voor de creatieve vertaling van haar herpositionering. Doelstelling van deze transitie is om in 2020 een omnichannel-formule te zijn en de komende drie jaar significant te groeien. Ook de naamsbekendheid moet gaandeweg stijgen.

Trendhopper Trendhopper is een franchiseformule, opgericht in 1982 en sinds 2012 aangesloten bij Interieur Partner Ring / VME Nederland BV. De centrale organisatie is verantwoordelijk voor het formule management, styling, inkoop/collectioneren, marketing/communicatie, automatisering, opleidingen en advisering rond diverse bedrijfsaspecten. De Trendhopper-franchisenemer is altijd zelfstandig ondernemer. Het accent bij Trendhopper ligt op inspirerende woonideeën en nieuwe woontrends. 

Formule snel opschalen

Door de recente opleving in de interieurbranche ziet Trendhopper de kans om snel op te schalen en het merk naar een nieuwe fase te brengen. Doelstelling van deze transitie is om in 2020 een omnichannel formule te zijn en de komende 3 jaar significant te groeien in Nederland. Ook de naamsbekendheid en binding met de consument moet gaandeweg stijgen. Grote nadruk lag hierbij op het onderscheidend neerzetten van de mentaliteit en karakter van Trendhopper in een landschap met veel concurrentie.

Today is Canday heeft in de pitch de nieuwe visie vanTrendhopper vertaald naar een meerjarig merkconcept dat omnichannel doorvertaald zal gaan worden. In het tweede kwartaal van dit jaar zullen hiervan de eerste resultaten zichtbaar zijn.

'De woonwereld is toe aan wat nieuws: iets dat mensen wel begrijpen, maar nooit zelf aan gedacht zouden hebben. Today is Canday wist hier perfect de vinger op te leggen en kwam met een concept waar iedereen meteen enthousiast over was', zegt John Sluyter, formule-manager van Trendhopper. 'Trendhopper zal kosmopolitischer moeten worden in denken en doen, en er met volle overtuiging voor de klanten zijn. Het nieuwe merkconcept gaat hier significant aan bijdragen de komende jaren.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken