Alfred bezingt hartstochtelijke liefde over Hertog IJs

Alfred bezingt hartstochtelijke liefde over Hertog IJs
  • Bureaus
  • 30 mrt 2018 @ 10:19
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameMerkenFoodCommercialsCampagnes

Hertog IJs lanceert deze week een nieuwe campagne. Daarin laat het merk weer zien waar het goed in is: heerlijk ijs maken met hart en ziel. De campagne werd ontwikkeld door Alfred, dat het account begin dit jaar won na een pitch.

Centraal in de campagne staan de drie IJsmeesters van Hertog. Het zijn de mensen die de nieuwe smaken bedenken en recepten uitproberen. Ze doen dit in hun eigen proefkeukentje bij Hertog; een soort ijssalon in de fabriek. Deze keer stortten de ijsmakers zich op de range ‘Hertog IJssalon’. Ze zijn daar ‘nogal hartstochtelijk’ over. De rest van het bedrijf blijkt dan toch net wat minder uitbundig.                           

Credits

Klant: Unileve | Bureau: Alfred International | Verantwoordelijk bij klant: Sébastien Deneux, Nienke Jansen, Laurens Noten | Creatie: Jeroen van de Sande, Jorn Kruijsen, Aad Kuijper | Strategie: Gabriel Snuverink | Account: Mireille Elberse | RTV Producer: Carmen Ramsaran | Productiemaatschappij: New Ams Film Company | Regisseur: Michiel ten Horn | Producer: Yvonne Knook, Laura Hannewijk | Lighting cameraman/D.O.P: Joris Kerbosch | Editor: Jorien Voogt | Muziek: Good Sounds | Soundstudio: Postoffice | Color Grading: Remi Lindenhovius



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken