Digitas Amsterdam en Episerver werken samen

Digitas Amsterdam en Episerver werken samen
  • Bureaus
  • 23 mrt 2018 @ 00:43
  • 20664 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DigitaalPartnershipE-commerce

Digitas en Episerver hebben een strategisch partnerschap aangekondigd om de markt gezamenlijke expertise en oplossingen te bieden op het gebied van digitale marketing, data en commerce. Daar hoort ook de opening van een Center of Excellence bij.

De samenwerking creëert een uniek marktaanbod door de krachten van de twee bedrijven te combineren op het gebied van marketing en commercie en gebruik te maken van het wereldwijde netwerk, data/analytics kennis en innovatieve technische mogelijkheden van Digitas. De samenwerking helpt bedrijven met uitblinken en sneller worden in het bereiken van hun digitale merk, marketing en e-commerce doelen en ambities, tevens op een multinationale schaal.

Episerver Center of Excellence

In navolging van het partnership opent Digitas haar Episerver Center of Excellence (CoE). Vanaf de locatie in Amsterdam, bedienen zij de Europese markt met Episerver kennis en advies. De CoE biedt klanten marktleidende Episerver-expertise en uitvoerende ondersteuning op het gebied van marketing en commercie. De Digitas CoE is uniek, omdat het de eerste is op globale schaal die is opgezet met de volledige ondersteuning van Episerver.

'Episerver is 's werelds snelst groeiende leverancier van digitale marketing en digitale commerce platforms die we leveren via een netwerk van zeer ervaren en bekwame partners', zegt Karen Chastain, directeur Strategische Allianties en Global Partners van Episerver. 'We zijn verheugd om Digitas Amsterdam toe te voegen aan ons netwerk van strategische partners en kijken ernaar uit om samen te werken om onze klanten te helpen hun digitale transformatie doelen te bereiken.'

Tom Bals, managing director van Digitas Amsterdam: 'Digitas heeft als doel om mensen en merken te verbinden op alle touch points; digitaal, fysiek en opkomende technologieën. Het Episerver platform is hier een belangrijk component in. De Episerver propositie support ons in het realiseren van deze omnichannel experience voor onze klanten. Door onze gezamenlijke executiekracht helpen we onze klanten met de uitrol van multi-site en multi-country digital experience platformen.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken