Gijs Sluijters en Joris Tol creative director bij Ogilvy

Gijs Sluijters en Joris Tol creative director bij Ogilvy
  • Bureaus
  • 27 mrt 2018 @ 23:55
  • 24503 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieDigitaalPersonaliaReclame

Gijs Sluijters en Joris Tol zijn als creative directors gestart bij Ogilvy Amsterdam. Het creatieve duo werkte voorheen bijna zes jaar bij DDB & Tribal en was daarvoor actief bij Famous Brussels en FHV BBDO.

Het duo ziet bij Ogilvy een kans om met hun digitale bagage het verschil te kunnen maken. Gijs Sluijters: 'Je ziet dat er steeds meer succesvolle kleine bureaus opduiken, maar er bestaan maar weinig bureaus met zo’n herkenbare legacy en garantie voor kwaliteit als Ogilvy. Van de buitenkant is Ogilvy een reus in de reclamewereld. Binnen de muren van het pand vind je een jong, hecht en talentvol team dat de ambitie heeft om het verschil te maken in een veranderende industrie. Die vibe voelt goed.'

Joris Tol: 'Het is juist die ambitie van het team die we van onze invulling willen voorzien. We hebben de afgelopen jaren veel projecten gedaan die draaiden om tech, digital en social. Die bagage kunnen we hier met een sterk team echt vorm gaan geven. We willen met Ogilvy het verschil gaan maken bij een enorm uiteenlopend portfolio aan klanten.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken