Hornbach viert lente met zweet

Hornbach viert lente met zweet
  • Bureaus
  • 20 mrt 2018 @ 15:40
  • 9466 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Campagnes

Het kan nog steeds voelen als winter, maar vandaag is officieel de eerste dag van de lente. Om dit te vieren, opent Hornbach het klusseizoen met een nieuwe, zweterige campagne.

Onder het motto Zweten werpt de commercial een ietwat surrealistische blik op de verjongende effecten van zware fysieke arbeid in huis en tuin. In de tv-commercial zien we hyperactieve Mexicanen alle dagelijkse stress op een cellulair niveau in het lichaam verwerken tot zweetdruppels die vrijkomen bij zware fysieke arbeid in de tuin. Volgens Thomas Schnaitmann, hoofd marketing in Duitsland en verantwoordelijk voor de internationale marketingcommunicatie, is de campagne een typische Hornbach uitnodiging in het voorjaar zowel actief en creatief in de tuin bezig te zijn. ‘Zweten’ is een geïntegreerde campagne voor tv, online, sociale media, outdoor, radio, display en verkooppunt.

Credits:

Agentschap: HEIMAT, Berlijn

Productie: Czar, Berlijn

Regie: Andreas Nilsson

Directeur van de fotografie: Lasse Frank

Kunstafdeling: Peter Grant






Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken