JWT wint Mazda-pitch

JWT wint Mazda-pitch
  • Bureaus
  • 28 mrt 2018 @ 15:00
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenKlantenPitchesCampagnesBranding

Mazda Nederland heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor J. Walter Thompson Amsterdam. Mazda is de afgelopen jaren in Nederland hard gegroeid in marktaandeel en heeft ook voor 2020 een stevige doelstelling neergezet.

Deze resultaten zijn goed voor een markt waar veranderende wetgeving, overcapaciteit bij veel concurrenten en een nog steeds voorzichtige consument voor veel turbulentie zorgen. En de doelstellingen dus inderdaad stevig.

'We waren op zoek naar een bureau dat ons strategisch en creatief echt verder kan helpen, maar ook pragmatisch in de uitvoering kan zijn. Het klikte op al die vlakken meteen met JWT. Ze gaan ons niet alleen helpen met de ATL campagnes, maar ook op gebied van social en digital', zegt Susanne Peters, director Marketing Communications bij Mazda Motor Nederland.

Budi Gonzalez de Chaves, Business Lead bij J. Walter Thompson Amsterdam: 'Als je het aan echte autoliefhebbers vraagt, dan is Mazda absoluut iets speciaals. Behoorlijk veel consumenten in Nederland weten dat al. Wij gaan helpen om de liefde voor het merk en de verkoop van de auto’s een fijne zet in de rug te geven.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken