Karwei zet in op stijl en sound

Karwei zet in op stijl en sound
  • Bureaus
  • 13 mrt 2018 @ 11:53
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesBrandingCommercials

Karwei blijft een stijlstatement maken in zijn nieuwe tv-commercial. Vorig jaar koos de klusketen ervoor om het roer om te gooien en af te stappen van de seizoenscampagnespots. Nu wordt deze koers doorgezet en komt het merkverhaal nog duidelijker naar voren.

In de nieuwe commercial draait het om ‘de zoektocht naar jouw interieur met de combinaties van nu’. Daarnaast introduceert KARWEI een nieuwe soundtrack die breed wordt ingezet.

Met deze nieuwe tv-commercial zet KARWEI de ingezette basis van het afgelopen jaar door. Het concept is iets aangescherpt op basis van de reacties van het publiek en de resultaten uit diverse marktonderzoeken. Nu ligt er meer nadruk op de kwaliteit van materialen en het combineren van producten, wat past bij de bredere trend van aandacht voor materiaal en bij de ontwikkelingen van de collectie. De voice-over – ingesproken door Anna Drijver – neemt de kijker op een dragende en vertellende wijze mee in het verhaal van KARWEI. Daarnaast wordt bewust gestart met het logo van KARWEI, om zo de link met het merk sterker te leggen.

Nieuwe soundtrack

Bovendien introduceert KARWEI een nieuwe soundtrack. Waar vorig jaar radio, online en commercials allemaal een eigen sound hadden, is dit jaar gekozen voor een audiovisuele eenheid. De nieuwe sound is speciaal voor KARWEI ontwikkeld door Audentity en is in de nieuwe commercial te horen. Het bekende nummer Mystery Repeats is daarmee vervangen. De nieuw geproduceerde track komt ook terug in radiospots, in billboards op tv, in instore-boodschappen en in online video’s. Zo creëert het merk eenheid en herkenning.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken