Karwei zet in op stijl en sound
- Bureaus
- 13 mrt 2018 @ 11:53
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesBrandingCommercials
- 13 mrt 2018 @ 11:53
- Redactie Bureaus
Karwei blijft een stijlstatement maken in zijn nieuwe tv-commercial. Vorig jaar koos de klusketen ervoor om het roer om te gooien en af te stappen van de seizoenscampagnespots. Nu wordt deze koers doorgezet en komt het merkverhaal nog duidelijker naar voren.
In de nieuwe commercial draait het om ‘de zoektocht naar jouw interieur met de combinaties van nu’. Daarnaast introduceert KARWEI een nieuwe soundtrack die breed wordt ingezet.
Met deze nieuwe tv-commercial zet KARWEI de ingezette basis van het afgelopen jaar door. Het concept is iets aangescherpt op basis van de reacties van het publiek en de resultaten uit diverse marktonderzoeken. Nu ligt er meer nadruk op de kwaliteit van materialen en het combineren van producten, wat past bij de bredere trend van aandacht voor materiaal en bij de ontwikkelingen van de collectie. De voice-over – ingesproken door Anna Drijver – neemt de kijker op een dragende en vertellende wijze mee in het verhaal van KARWEI. Daarnaast wordt bewust gestart met het logo van KARWEI, om zo de link met het merk sterker te leggen.
Nieuwe soundtrack
Bovendien introduceert KARWEI een nieuwe soundtrack. Waar vorig jaar radio, online en commercials allemaal een eigen sound hadden, is dit jaar gekozen voor een audiovisuele eenheid. De nieuwe sound is speciaal voor KARWEI ontwikkeld door Audentity en is in de nieuwe commercial te horen. Het bekende nummer Mystery Repeats is daarmee vervangen. De nieuw geproduceerde track komt ook terug in radiospots, in billboards op tv, in instore-boodschappen en in online video’s. Zo creëert het merk eenheid en herkenning.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing