Keefe Cordeiro nieuw hoofd productie bij Natwerk
- Bureaus
- 9 mrt 2018 @ 12:05
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaCreatieNieuwkomersMakers
- 9 mrt 2018 @ 12:05
- Redactie Bureaus
Keefe Cordeiro gaat als hoofd productie aan de slag bij Natwerk. Hij was meest recentelijk senior projectmanager bij KRFL.
Ook was Cordeiro onder meer betrokken bij de productie van de Singapore Biennale of Contemporary Art. Nu gaat hij bij Natwerk aan de slag om het productieteam te leiden. Daarmee haalt Natwerk wederom een sterke aanwinst voor het alsmaar groeiende team binnen.
'De projecten van Natwerk zijn altijd fris en een tikkie anders. Het lijkt me te gek om als producer aan de slag te gaan en ‘niet normaal werk’ te maken, zoals ze het zelf zo mooi zeggen. Ik heb zin om die originaliteit in de hoogst mogelijke kwaliteit uit te voeren', aldus Cordeiro.
Reinier Steures, managing partner bij Natwerk: 'Het eerste gesprek met Keefe was ongeveer vier jaar geleden en ik vind het geweldig dat hij er nu eindelijk bij komt. Hij heeft in het verleden allerlei (kunst)projecten en evenementen geproduceerd, groot en klein. Daarna was hij bij andere bureau’s verantwoordelijk voor verscheidene lokale en internationale filmproducties. Wat dat betreft is hij perfect voor Natwerk; onze oplossingen zijn ook altijd anders. Van grote videoproducties tot nieuwe producten tot alle soorten activaties. Met die manier van werken kunnen we bijna iedere klant helpen. En met Keefe erbij kunnen we in de volgende versnelling.'
Natwerk maakt ‘niet normaal’ werk voor o.a. Desperados, Youfone en Febo. Voor Febo ontwikkelden ze de eigen kledinglijn en opende het onlangs een Vebo (vegetarische Febo) ter ere van de nieuwe Vega Grillburger. Natwerk ontwikkelde ook verschillende eigen merken zoals Bello Limoncello en Sterk Water.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing