Ruim 200 nominaties voor ADCN Awards 2018

Ruim 200 nominaties voor ADCN Awards 2018
  • Bureaus
  • 26 mrt 2018 @ 15:19
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommercialsCampagnesAwardBrandingCreatie

ADCN heeft de nominaties voor de Lampenregen van 2018 bekend gemaakt. In totaal zijn 221 cases genomineerd voor een ADCN Award. Er waren 996 inzendingen in 36 categorieën, verdeeld over Advertising, Design, Craft en Next.

De nominaties voor de talentencompetitie, met als thema Circular Brands, worden op 3 april bekend gemaakt. Afgelopen week presenteerde ADCN het genomineerde werk al met een expositie tijdens het Mesh Festival of Creativity in het Atelier van Mellius en FC Hyena in Amsterdam-Noord. Het werk werd vertoond op meer dan 25 verschillende schermen en met honderden objecten. Ook werd een selectie van creatieve projecten uit de wereld van fashion, design, kunst, architectuur, technologie vertoond in samenwerking met curator Gijs Stork.

Managing Director Dinesh Sonak van ADCN: 'Wij zijn heel blij met de groei qua inzendingen in verschillende categorieën, waaronder de nieuwe Next categorieën die staan voor next generation creativity: Business, Innovatie, Experimental en Impact. De diversiteit en kwaliteit qua werk staat symbool voor de rijkheid van de Nederlandse creatieve industrie en de creative zeitgeist van 2017. Wij feliciteren alle genomineerden met hun prijs, en bedanken alle inzenders en juryleden voor hun deelname en bijdrage.'

De Lampen worden uitgereikt op dinsdag 17 april met een grote awards show in Nationale Opera en Ballet in Amsterdam. Tickets voor de ADCN Awards Show zijn nu te koop via Eventbrite. De lijsten met alle nominaties staan hier (PDF).

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken