SAN nomineert beste adverteerder en reclamebureau

SAN nomineert beste adverteerder en reclamebureau
  • Bureaus
  • 27 mrt 2018 @ 11:14
  • 24641 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameCampagnesMarketingAward

Stichting Adverteerdersjury Nederland heeft de longlists bekendgemaakt voor de ABC Groot Accenten 2017. Tien kandidaten zijn er voor adverteerder van het jaar, reclamebureau van het jaar en voor de Consistent Accent.

De ABC-jury, onder leiding van oud-politica Jolande Sap, bestaande uit redacteuren van de Adformatie, Fonk en MarketingTribune, bestuursleden van de BvA (Bond van Adverteerders) en bestuursleden van de SAN, aangevuld met twee externe deskundigen, heeft na rijp beraad onderstaande genomineerde kandidaten bekendgemaakt.

 

Adverteerder van het Jaar

Albert Heijn, Coolblue, Coop, Heineken, Hema, Jumbo, KPN, Lidl, McDonald's, Tele2

Bureau van het Jaar

Achtung McGarryBowen, Dawn, Dept, Goud Uberconnected, Havas Lemz, Indie Amsterdam, Joe Public, N=5, TBWA\Neboko, XXS Amsterdam

Consistent Accent

Artis, Heineken, Hema, Ikea, Jumbo, Ministerie van Defensie, Sire, Rituals, Tele2, Zwitserleven

 

 

 

 

Naar aanleiding van deze Nominaties worden de genomineerden gevraagd om het liefst op één maar maximaal twee vel A4 hun argumentatie te geven dat zij terecht op de Longlist staan en door dienen te gaan naar de Shortlist. De uiteindelijk overgebleven 3 x 3 Shortlist kandidaten zullen zich dan presenteren aan de ABC jury op dinsdag 15 mei bij PwC te Amsterdam.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken