Effie organiseert Effie Campus

Effie organiseert Effie Campus
  • Bureaus
  • 9 apr 2018 @ 16:16
  • 32589 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Awards

Effie Awards organiseert op 11 juni voor de eerste keer de Effie Campus. Doel van het evenement is om een effectiviteitscultuur te stimuleren door kennis en inzichten te delen.

Tijdens het evenement presenteren effectiviteitsexperts, recente Effie-winnaars, juryleden van de Effie Awards en onderzoekbureaus hun cases, inzichten en visies op effectiviteit.

Mary Hoogerbrugge, namens de Stuurgroep Effie Awards: ‘Met een topselectie aan juryleden en honderden Effie-cases beschikken we over een schatkamer aan kennis over effectiviteit. Met de Effie Campus brengen we die kennis actief naar buiten, waarbij we ons graag spiegelen aan de IPA Awards in de UK.’

Ambitie

Het initiatief van VEA, BVA en Adfo sluit aan bij de ambitie van Effie Awards om zich te positioneren als kennisinstituut. De Effie-cases leggen bloot hoe met de inzet van strategische denkkracht en creatieve verbeelding mensen in beweging kwamen. En ze laten zien op basis van welke strategische inzichten en keuzes de resultaten zijn behaald. Op de Effie Campus is er ook aandacht voor het schrijven van een goede Effie-case. In een masterclass delen ervaren caseschrijvers hun learnings. Zij geven tips voor het schrijven van een overtuigende case en lichten toe waarom de ene case goud wint en een andere brons.

De Effie Campus is bedoeld voor iedereen die wil leren over effectiviteit: adverteerders en bureaus. En voor iedereen die een goede start wil maken met het schrijven van een Effie-case. Het evenement vindt 11 juni plaats bij Lab 111. Gedetailleerde informatie over programma en sprekers volgt binnenkort.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken