Jong creatief Nederland aan de slag voor ACT Responsible

Jong creatief Nederland aan de slag voor ACT Responsible
  • Bureaus
  • 17 apr 2018 @ 10:49
  • 14476 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Geen tag

Jonge Honden en RA*W gaan samen met JCDecaux aan de slag voor ACT Responsible, de organisatie die ieder jaar tijdens Cannes Lions de beste campagnes op het gebied van 'creativity for good' tentoonstelt.

De jonge creatieven zijn door JCDecaux voor een workshop uitgenodigd om de campagne voor ACT Responsible vorm te geven. De club vertrekt morgen (18 april) met een bustrip naar België, dit mede onder begeleiding van Bart de Vries (JCDecaux), Mischa Schreuder (Publicis One) en Marcel Hartog (Joe Public). De winnende uiting wordt daadwerkelijk uitgevoerd en recht tegenover het Palais in Cannes als abri ingezet. De uiting wordt verder via social media verspreid en als advertentie in het Cannes Lions boek ingezet.

Hiermee komt jong creatief Nederland in het rijtje te staan van internationale bureaus die voorgaande campagnes hebben ontwikkeld voor ACT Responsible, mede tot stand gekomen door Kyra Roest (Embassy of Dutch Creativity).

Meedoen? Check deze link.

 

Beeld: de winnende campagne van vorig jaar.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken