JongeHonden sluit creatieve teams op in pop-up hotel

JongeHonden sluit creatieve teams op in pop-up hotel
  • Bureaus
  • 19 apr 2018 @ 10:16
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • EvenementCreatie

In samenwerking met Booking.com sluiten de JongeHonden komend weekend 24 uur lang 24 jong creatieve duo's op in het Transformatorhuis te Amsterdam.

De 24uurs pitch is een jaarlijks event van de JongeHonden waar creatieve duo's aan kunnen deelnemen. Het Transformatorhuis wordt voor de gelegenheid omgebouwd tot een zogenaamd pop-up hotel. De teams zijn daar in samenwerking met creatief directeuren van aanstaande zaterdag 18:00 t/m zondag 18:00 uur aan de slag om 24 top concepten af te leveren.

De drie beste teams gaan mee naar het Cannes Lions festival, waar ze meedoen aan de Young Lions Competition.

Houd deze website in de gaten voor de uitkomst van het event.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken