Jupiler start BBQ-seizoen met Egghunt

Jupiler start BBQ-seizoen met Egghunt
  • Bureaus
  • 1 apr 2018 @ 13:05
  • 30605 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesActivatieMerkenBranding

Jupiler opent dit weekend het BBQ seizoen met de Jupiler Egghunt. Drie kunstenaars hebben elk een BBQ Egg voorzien van hun eigen unieke design en vervolgens naar drie verstopplekken in Nederland gebracht.

‘BBQ is wat ons betreft veel meer dan een simpel stuk vlees op gloeiende kolen. Met vrienden genieten van een avond goed eten met een verfrissende Jupiler geeft toch het ultieme geluksgevoel. We tillen BBQ graag naar een hoger niveau en grijpen dit Paasweekend aan om het seizoen groots te openen’, zegt Rik Blokland, brandmanager van Jupiler.

Deze campagne laat zien welke boodschap Jupiler wil brengen: wees creatief en laat zien dat je niet vies bent van een uitdaging. In online docu’s wordt duidelijk dat Trobbies, Skulljan en Gino Bud Hoiting de BBQ Eggs van een uniek design hebben voorzien en vervolgens verstopt. Via hints op de Facebook- en Instagram-pagina van Jupiler worden alle Egghunters richting de verstopplekken geleid.

Een unieke manier van location based targeting, vanuit de BBQ Eggs ingesteld. Binnen een straal van 20 km krijg je hints over de stad, binnen vijf kilometer hints over de buurt van de verstopplek en binnen een kilometer hints die je naar de verstopplek zelf leiden.

De Jupiler Egghunt wordt gehost door Thomas Cox. De jonge Amsterdamse influencer gaat gedurende de dag zijn volgers en de volgers van Jupiler op de hoogte houden van de ontwikkelingen rondom de Egghunt. Hij geeft hints, meldt het als er één gevonden is en spoort iedereen aan mee te doen aan de jacht op deze unieke BBQ Eggs.

Credits

Klant: Jupiler | Bureau: The Communication Company Benelux | Verantwoordelijk bij Jupiler: Rik Blokland, Caroline Klaassen | Strategie: Antal van Pelt | Creatie: Hans van Mook, Roy Schellekens, Reijer van Kasteren | Design: Clemens Jonas, Tim de Beer | Account: Bram Verbogt, Eef Baggermans | Productie & Digital: Romi Németh, Joyce Ploegaert, Leandro Obrie, Joyce Casteelen




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken