Louwman Group kiest voor Wavemaker

Louwman Group kiest voor Wavemaker
  • Bureaus
  • 3 apr 2018 @ 11:09
  • 17329 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantenStrategieMediabureauPitches

Wavemaker is het nieuwe mediabureau van Louwman Group, dealer van Toyota, Suzuki en Lexus. Na een pitch, begeleid door 3MO, kiest Louwman voor het bureau omdat visie en strategie goed aansluiten bij de groeiambities.

Martijn van de Ven, manager Marketing Communicatie van Toyota: 'De combinatie van de strategische en creatieve media knowhow van Wavemaker in Amsterdam, gecombineerd met de digitale capaciteiten van het bureau in Eindhoven en Sittard hebben de doorslag gegeven. Wat je als klant wilt, zijn gepassioneerde mensen die klaar zijn voor de toekomst, geïntegreerd werken en ijzersterk zijn in digitaal. Dat hebben we gevonden bij Wavemaker.'

Isabelle Dacz, CEO Wavemaker: 'We zijn verheugd en trots om de Louwman Group als klant te mogen verwelkomen. Het bewijst dat onze nieuwe propositie resoneert in het complexe landschap. We zien ernaar uit om als partner met deze mooie merken te gaan samenwerken en bij te dragen aan de doelstellingen middels een optimale mix in media, content en technologie.'

Wavemaker, de fusie binnen GroupM van mediabureaus MEC en Maxus+Helder, is een adviesbureau op het gebied van media, content en technologie. Met 287 mensen focussen zij zich dagelijks op consultancy om merken te helpen groeien in het veranderende medialandschap. Wavemaker werkt voor klanten zoals Ahold, ANWB, FrieslandCampina, Vodafone, Beiersdorf, Ikea, I Amsterdam, Trivago, Weleda en Zalando.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken