Nieuwe namen in Effie-jury

Nieuwe namen in Effie-jury
  • Bureaus
  • 30 apr 2018 @ 10:37
  • 25663 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesAwardEffect

De Effie-jury voor 2018 is compleet. De jury bepaalt welke cases uit 2017 een Effie Award verdienen. De vier deeljury bevatten een aantal nieuwe namen.

De stuurgroep Effie Awards en het VEA- en BVA-bestuur hebben gezamenlijk de samenstelling bepaald. Daarbij is gekeken naar een goede balans tussen ervaring, profiel en branche. Met als doel vier sterke vakjury’s: voor de categorieën Merk, Maatschappelijk, Korte-termijn en Lange-termijn gedragscampagnes.

Mary Hoogerbrugge: 'Met trots stelt de Stuurgroep Effie de complete jury voor. De vakjury’s zijn alle vier samengesteld alle met kwalitatieve vakmensen. Wij zijn heel blij dat deze top professionals hun expertise voor Effie willen inzetten. We hopen ook voor 2018 weer op een groot aantal mooie cases.'

Nieuwe namen dit jaar binnen de vier vakjury’s zijn: Esther Oostrom (Aegon), Jos van den Bergh (Renault), Joram Helmer (XXS Amsterdam), Patrick Molleman (Omnicom Media Group), Job Koopman (Etcetera) en Philip Kok (The Valley). Bekijk hier het klikbare overzicht met de volledige samenstelling van de Effie Awards Jury 2018.

Op 11 juni gaat het Effie-seizoen van start en zijn de inzendingen geopend. Inzenden voor de Effie Awards kan dit jaar tot 10 september.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken