Nieuwe namen in Effie-jury
- Bureaus
- 30 apr 2018 @ 10:37
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesAwardEffect
- 30 apr 2018 @ 10:37
- Redactie Bureaus
De Effie-jury voor 2018 is compleet. De jury bepaalt welke cases uit 2017 een Effie Award verdienen. De vier deeljury bevatten een aantal nieuwe namen.
De stuurgroep Effie Awards en het VEA- en BVA-bestuur hebben gezamenlijk de samenstelling bepaald. Daarbij is gekeken naar een goede balans tussen ervaring, profiel en branche. Met als doel vier sterke vakjury’s: voor de categorieën Merk, Maatschappelijk, Korte-termijn en Lange-termijn gedragscampagnes.
Mary Hoogerbrugge: 'Met trots stelt de Stuurgroep Effie de complete jury voor. De vakjury’s zijn alle vier samengesteld alle met kwalitatieve vakmensen. Wij zijn heel blij dat deze top professionals hun expertise voor Effie willen inzetten. We hopen ook voor 2018 weer op een groot aantal mooie cases.'
Nieuwe namen dit jaar binnen de vier vakjury’s zijn: Esther Oostrom (Aegon), Jos van den Bergh (Renault), Joram Helmer (XXS Amsterdam), Patrick Molleman (Omnicom Media Group), Job Koopman (Etcetera) en Philip Kok (The Valley). Bekijk hier het klikbare overzicht met de volledige samenstelling van de Effie Awards Jury 2018.
Op 11 juni gaat het Effie-seizoen van start en zijn de inzendingen geopend. Inzenden voor de Effie Awards kan dit jaar tot 10 september.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Closed on Monday kiest Sheltersuit... 10-11-2025
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren... 10-11-2025
- Centraal Beheer start campagne om... 10-11-2025
- ANWB breidt merkbelofte uit naar... 10-11-2025
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot... 10-11-2025
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

