Peijnenburg en Snelle Jelle kiezen Gravity
- Bureaus
- 25 apr 2018 @ 07:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - WebsiteBrandingPitchesFood
- 25 apr 2018 @ 07:01
- Redactie Bureaus
Transparante websites creëren met een eigentijds design voor Peijnenburg en Snelle Jelle. Dat is de taak die Gravity heeft gekregen van Peijnenburg. Na een uitgebreide bureauoriëntatie mocht Gravity aan de slag voor beide merken.
Hoe zorg je ervoor dat verschillende merken, ieder met een eigen stijl en kernwaarden, online eenzelfde handdruk afgeven? Het is aan Gravity om voor Peijnenburg, zowel corporate als brand, en Snelle Jelle nieuwe merkwebsites te realiseren.
Marco Groenendijk (Gravity): ‘In deze nieuwe samenwerking staat het uitvoeren van de bestaande marketingstrategieën naar nieuwe merkwebsites voor Peijnenburg en Snelle Jelle centraal. Toegankelijkheid en transparantie zijn pijlers die we in ons achterhoofd houden tijdens dit hele proces. We zijn trots dit te mogen bewijzen voor Snelle Jelle en Peijnenburg en dat we hen aan ons portfolio mogen toevoegen.’
Nieuwe samenwerking
Het is de eerste keer dat de partijen samenwerken. Bart Hendriks (Peijnenburg): ‘De samenwerking met Gravity heeft een verfrissend en creatief nieuw digitaal gezicht voor onze merken opgeleverd. Gravity neemt het eigenaarschap van het eindproduct serieus en hanteert daarbij een hoge lat. Vanaf de start van het traject ervaren we een zeer betrokken team.’
De websites van Peijnenburg en Snelle Jelle zijn vrijdag 13 april live gegaan. Na de zomer wordt ook de corporate website van Peijnenburg opgeleverd.
Gravity ontwerpt, bouwt en ontwikkelt digitale platformen die het leven van organisaties en gebruikers gemakkelijker maakt. Vanuit een centrale locatie in Amersfoort werken zij aan digitale producties die resulteren in platformen die problemen tackelen en dagelijks situaties voor gebruikers vereenvoudigen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing