PepsiCo brengt drie merken onder bij Fitzroy

PepsiCo brengt drie merken onder bij Fitzroy
  • Bureaus
  • 11 apr 2018 @ 11:22
  • 23997 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • FoodMerkenCampagnesPitches

Pepsi Max, Lay’s en Duyvis worden na een strategische oriëntatie en een creatieve pitch klant bij Fitzroy. Voor de laatste twee merken gaat het om alle social media-activiteiten in de Benelux.

Fitzroy werkt al ruim vijf jaar voor PepsiCo. Met name voor Quaker en Doritos waarvoor ze vorig jaar nog een Gouden Effie Award wonnen.

Jur Baart, oprichter Fitzroy: 'PepsiCo heeft heel veel mooie merken in haar portfolio. Natuurlijk keken we al langer naar een merk zoals Pepsi Max en Lay’s. We zijn trots dat we deze drie merken nu verder mogen uitbouwen.'

In de komende maanden zullen PepsiCo en Fitzroy de verschillende campagnes gaan uitrollen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events

Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken