Schiphol opent mini-reclamebureau

Schiphol opent mini-reclamebureau
  • Bureaus
  • 24 apr 2018 @ 10:12
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Reclame

Op Schiphol opent op maandag 14 mei The Smallest Ad Agency in the World, een initiatief van Schiphol Media. In 24 uur gaan 12 topcreatieven uit de Amsterdamse reclamewereld zoveel mogelijk ingestuurde briefings beantwoorden met creatieve concepten voor op de luchthaven.

De actie is in het leven geroepen om marketeers te laten zien welke mogelijkheden Schiphol te bieden heeft. Jan-Pieter Komen, manager marketing & development bij Schiphol Media, laat weten: 'Op Schiphol zijn ontzettend veel mogelijkheden om een boodschap over te brengen. Toch merken we dat vaak lang niet al deze mogelijkheden benut worden. En dat is zonde, omdat je bij ons juist de kans hebt om creatief gezien helemaal los te gaan.'

Op maandag 14 mei om 12:00 uur opent Schiphol Media daarom de deuren van The Smallest Ad Agency in the World, een mini-reclamebureau op Schiphol Plaza. Komen laat weten: 'Hier kunnen we iets spectaculairs neerzetten. Onze eigen agency is daar een mooi voorbeeld van. En tegelijkertijd worden er nog veel meer creatieve voorbeelden bedacht.'

Ga voor meer informatie naar deze website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken