Vijftien Webby-nominaties voor MediaMonks
- Bureaus
- 4 apr 2018 @ 00:16
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - WebsiteAwardBrandingCreatieVirtual Reality
- 4 apr 2018 @ 00:16
- Redactie Bureaus
Het is april, dus worden de Webby Awards weer uitgereikt. Creatief productiebedrijf MediaMonks is 15 keer genomineerd voor negen verschillende projecten die het hoofdkantoor in samenwerking met vijf andere kantoren wereldwijd heeft geproduceerd.
De grootste projecten van MediaMonks die zijn genomineerd voor zowel een Webby Award als een People’s Choice zijn de VR-campagne 'Sandbox' voor Audi, in de categorieën Film & Video: VR Branded Interactive en Advertising, Media & PR: Technical Achievement; Real Estate: Stained Glass in de categorieën Film & Video (over het gebruik van onder meer animatie en interactieve video) en Advertising, Media & PR (best user-experience) en de 'Into the Wild'-campagne voor ArtScienceMuseum in de categorieën Mobile Sites & Apps (Cultural Institutions) en Advertising and Media & PR (Augmented Reality) en 'Quest to Legoland' in de categorieën Best Use of Location Technology en Family & Kids.
Andere genomineerde projecten zijn Snapguide (Rijksmuseum, zie foto), Chipotle Savor.wavs, Red Bull Air Race Live VR, Walgreens ('Let's Grow Old Together') en 'Meet an Owner' voor Subaru. De winnaars worden bekend gemaakt op 24 april 2018.
Dit is de volledige lijst met nominaties voor MediaMonks:
Audi: Sandbox VR
- Film & Video: VR Branded Interactive
- Advertising, Media & PR: Technical Achievement
Real Estate - Stained Glass
- Film & Video: Best use of Interactive Video
- Websites: Features & Design - Best use of Animation or Motion Graphics
- Advertising, Media & PR: Best User Experience
ArtscienceMuseum - Into the Wild
- Mobile Sites & Apps: Cultural Institutions
- Advertising, Media & PR: Augmented Reality
Rijksmuseum: Snapguide
- Mobile Sites & Apps: Cultural Institutions
Chipotle: Savor Wavs
- Film & Video Branded Entertainment: Integrated Campaigns
Red Bull Air Race Live VR
- Mobile Sites & Apps: Technical Achievement
Quest to Legoland
- Mobile Sites & Apps: Best Use of GPS or Location Technology
- Games: Family & Kids
Walgreens: Let’s grow old together
- Websites - General: Corporate Communication
- Websites - General: Health
Subaru: Meet an Owner
- Advertising, Media & PR: Best Social Community Building and Engagement
MediaMonks won met veel van deze cases ook al veel andere nationale en internationale prijzen, waaronder op het prestigieuze reclamefestival in Cannes. Formeel wordt daar het bureau dat 'hoofdaannemer' is als winnaar gerekend, maar ook voor productiebedrijven zijn dit natuurlijk absolute hoofdprijzen.
Lees ook het Cannes-interview met MediaMonks-topman Victor Knaap van afgelopen zomer. 'Elke vakprijs is speciaal.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing