Waternet kiest wederom voor Dept

Waternet kiest wederom voor Dept
  • Bureaus
  • 23 apr 2018 @ 12:03
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Klanten

Waternet heeft wederom voor Dept gekozen als strategisch partner om verder te werken aan de digitalisering van het waterbedrijf. De organisatie werkt al acht jaar samen met Dept.

Om het merk te versterken en klanten zo goed mogelijk bij te staan, lanceerde Waternet in 2011 al een vernieuwde website in samenwerking met Dept. In nauwe samenwerking met de digital agency is het onder meer de bedoeling het development proces bij Waternet verder te professionaliseren en 80% van alle klantcommunicatie via digitale kanalen te laten verlopen.

Best in class

René Jansen, domeinregisseur Waternet.nl: ‘Waternet kijkt er naar uit om het partnerschap verder voort te zetten. We kunnen gerust stellen dat we de prijzen voor digitalisering en de ‘best-in-class’ vermelding door Gartner samen hebben gehaald met de mensen van Dept. Bovendien zijn het stuk voor stuk bijzondere mensen die we graag terugzien in onze scrum teams.’

‘Om opnieuw met Waternet te mogen werken is fantastisch”, aldus Joep Roosen, Managing Director Design & Technology bij Dept. “Van waterzuivering tot een vergunning voor je bootje. Het bedrijf zet zich in voor iedereen in Groot-Amsterdam en regelt zoveel meer dan drinkwater alleen. Dat maakt het bedrijf erg aansprekend.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken