Adecco lanceert persoonlijke merkcampagne

Adecco lanceert persoonlijke merkcampagne
  • Bureaus
  • 14 mei 2018 @ 10:28
  • 15541 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • RecruitmentStorytellingCommercialsCampagnes

In de nieuwe merkcampagne van uitzendorganisatie Adecco staan echte mensen centraal. Mensen die bij of voor Adecco werken. De grootste uitzender ter wereld kiest hiermee voor een persoonlijke, authentieke aanpak en benadrukt: er is nog zoveel meer dan werk.

De campagne laat Armine, Kees, Roel, Janne en Usam aan het woord, allen in een eigen persoonlijke video. Ze vertellen wat hen drijft in hun werk. Want natuurlijk werken mensen om geld te verdienen, maar volgens Adecco is er nog zoveel meer.

De grootste uitzender ter wereld kijkt naar de achterliggende motivatie van iemand die werk zoekt. Doe je het zoals Kees om jezelf te kunnen zijn in je vrije tijd? Of zoals Armine om wat goeds terug te doen voor de wereld? Of zoals Roel voor je familie? Alle verhalen komen bij elkaar op de website meerdanwerk.adecco.nl. Hier zijn de volledige achterliggende gedachten van alle medewerkers aan de campagne te vinden.

'Organisatie van en voor mensen'

Babs van de Voort, marketingdirecteur van The Adecco Group Nederland: 'Wij zijn een organisatie van mensen, voor mensen. Met deze campagne willen we benadrukken dat wij verder kijken dan het invullen van een vacature. Wij kijken naar wat past, nu en in de toekomst. Adecco doet altijd haar best om zo goed mogelijk mee te denken met haar medewerkers en kandidaten, voor ons is dat #meerdanwerk.'

Met een wereldwijd netwerk en enorm veel kennis en ervaring helpt Adecco al meer dan twintig jaar mensen aan banen. De toegevoegde waarde zit in de mensgerichte cultuur en mentaliteit van het bedrijf. Adecco maakt het verschil door aandacht en passie voor wat mensen beweegt. Adecco voorziet elke dag meer dan 700.000 mensen van werk. Met 30.000 collega’s in meer dan zestig landen, verandert Adecco de wereld van werk vacature voor vacature, op een manier waar iedereen gelukkig van wordt.

Credits

Bureau: ConspiracysInc
Design: Stijlbreuk
Video & productie: Full Frame
Media: Bestoked
Verantwoordelijk bij klant: Marloes Grimbergen, contentmanager a.i. Adecco
Strategie: Nathalie van 't Klooster




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken