Bootje varen, marketing bepraten

Bootje varen, marketing bepraten
  • Bureaus
  • 9 jul 2018 @ 11:49
  • 26373 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Morgen organiseert creative agency Lemon Scented Tea in samenwerking met MarketingTribune de zogenoemde Story Expeditions door de Amsterdamse grachten met als over all thema: de kracht van het verhaal in marketing.

De sessies op het water zijn speciaal en exclusief bedoeld voor topmarketeers en geheel kosteloos. Lemon Scented Tea organiseert deze professionele en inhoudelijke sparringsessies om de kracht van verhalen in marketing meer duiding en kleur te geven. De insteek is het vak een praktische kijk en discussie te geven hoe marketeers hier in de dagelijkse praktijk mee omgaan. Er zijn in totaal vier vaartochten van ongeveer 2 uur.

Het thema van de eerste Story Expedition op 10 juli is Story & Transformation. Hoe kan storytelling bijdragen aan de transformatie binnen bedrijven?

De tweede Story Expedition van 11 juli staat in het teken van Story & Byron Sharp. Wanneer de kracht van een verhaal wordt gecombineerd met het gedachtegoed van Byron Sharp ontstaat er meer betekenis, meer creativiteit en impact.

Het derde thema op 7 augustus is Story & Future brand building. Hoe ziet het toekomstbeeld eruit voor marketing? Wat is de rol is van het verhaal van het merk in ontwikkelingen zoals in AI & voicegedreven marketing.

Tot slot de vierde sessie op 12 september behelst het thema Story & Creativity. Hoe verhoogt het toepassen van de kracht van een verhaal de effectiviteit en impact van je campagnes en content?

Programma

De sessies starten om 15.30 uur bij Lemon Scented Tea, Korte Prinsengracht 26 in Amsterdam. Vertrek is om 16.00 uur. Managing director Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea zal de discussie leiden. Tijdens de sessie zal een journalist de discussie vastleggen. Het artikel zal vervolgens worden geplaatst via de media van MarketingTribune. Na anderhalf uur varen in de Amsterdamse grachten zal de boot om 17.30 uur weer terug zijn bij Lemon Scented Tea.

Meld je aan, deelname is gratis

Ben je CEO, CMO, senior brand manager of van gelijk kaliber in marketing, meld je dan aan bij sanne@lemonscentedtea.com. Deelname is kosteloos. Per sessie is er ruimte voor vijf tot zes topmarketeers.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken