Cannes Lions 2018: dit zijn de NL juryleden

Cannes Lions 2018: dit zijn de NL juryleden
  • Bureaus
  • 22 mei 2018 @ 14:53
  • 7684 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Cannes

De jury van Cannes Lions 2018 is bekend. In totaal nemen er twaalf Nederlanders zitting in de jury.

Brand experience & Activation Lions 

Darre Van Dijk, Chief Creative Officer, TBWA\Neboko, The Netherlands

Creative Data Lions

Bas Korsten, Creative Partner, J. Walter Thompson Amsterdam, The Netherlands

Digital Craft Lions

Jeroen van der Meer, Executive Creative Director, MediaMonks, The Netherlands

Direct Lions

Kalle Hellzen, Executive Creative Director, 180 Kingsday, The Netherlands

Entertainment Lions

Bas Verhart, Founder, THNK School of Creative Leadership and DFFRNT Media, The Netherlands

Film Lions

Jessica Kersten, Co-Founder & Creative Director, Cloudfactory, The Netherlands

Film Craft Lions

Nick Bailey, Chairman, Independent, The Netherlands

Innovation Lions

Thecla Schaeffer, Chief Marketing Officer, G-Star, The Netherlands

Media Lions

Danielle Pak, Head of Comms & Digital Strategy, Wieden+Kennedy Amsterdam, The Netherlands

Entertainment Lions for Music

Sander van Maarschalkerweerd, Founding Partner & CEO, Sizzer Group, The Netherlands

PR Lions

Wendeline Sassen, Strategy Director, Havas Lemz, The Netherlands

Ann Maes, Head of Influence, Ogilvy Amsterdam and Managing Director, Ogilvy Public Relations, The Netherlands and Belgium


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken