Joe Public speelt samen met Littles Tikes

Joe Public speelt samen met Littles Tikes
  • Bureaus
  • 17 mei 2018 @ 07:00
  • 19931 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StorytellingMerkenCampagnesKlantenMarketing

Joe Public werkt sinds kort voor Little Tikes, een merk van MGA Entertainment. Het eerste werk is inmiddels klaar: een online campagne die in Nederland en België breed wordt ingezet met online banners en YouTube-bumper ads.

In deze nieuwe campagne wordt op een leuke manier duidelijk gemaakt dat je voor de prijs van een dagje naar een familiepark je ook je eigen familiepark kunt beginnen in je achtertuin met het speelgoed van Little Tikes. 

Ook wordt gebruik gemaakt van bekende influencers met hun gezin in hun eigen familiepark-shirts en komen er win-acties op social media waarbij gezinnen gepersonaliseerde 'familiepark'-shirts kunnen winnen. 

Credits

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Jesse Amatsahip, Lesley Jutte, Edward Romunde en Bart Oostindie
Productie: Joe Public Shoot
Regie: Bart Oostindie 
Account: Willemijn van Eeghen.
Strategie: Jeroen van Eck
Verantwoordelijk bij MGA Entertainment: Bianca Wouters, Zainab Ashraf.
Postproductie/geluid: Lukkien




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken