Kamermans en Van de Ven starten Solved

Kamermans en Van de Ven starten Solved
  • Bureaus
  • 2 mei 2018 @ 17:09
  • 21005 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StartupNieuwkomersReclame

Lukas van de Ven (ex-N=5) en Coen Kamermans (ex-JCDecaux) zijn een eigen reclamebureau gestart. Ze richten zich speciaal op 'nieuwe merken en merken die willen vernieuwen'.

Voor nieuwe ondernemers is de drempel naar een groot en duur reclamebureau vaak te hoog. Vandaar dat Lukas van de Ven (creative director, voorheen N=5) en Coen Kamermans (business director, voorheen JCDecaux) daar een kans zien.

Solved werkt vooral voor startups, scale-ups en voor merken met diezelfde ondernemersmentaliteit. Het nieuwe bureau gaat op zoek naar het 'communicatie-probleem’ en dat gaan ze samen met de klant oplossen.

'Dat is ook meteen de verklaring voor de naam van ons bedrijf', aldus de oprichters. 'Voor ons is het leuker om op een blank canvas te schilderen dan om een oud schilderij te restaureren.'

Solved werkt met een netwerk van specialisten, waarmee ze samen vanuit de Beurs van Berlage de beste oplossing voor het juiste probleem gaan aanpakken. Online is het bureau te vinden via Solvedadvertising.com.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events

Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken