KesselsKramer wint pitch voor Dutch Dubai Expo
- Bureaus
- 1 mei 2018 @ 00:22
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesEvenementBrandingMerken
- 1 mei 2018 @ 00:22
- Redactie Bureaus
KesselsKramer heeft een pitch met vier andere bureaus gewonnen om voor Dutch Dubai het concept uit te werken voor de Nederlandse deelname aan de Dubai Expo 2020.
Het concept is inhoudelijk gericht op het maken van duurzame connecties in de Golfregio. De wereldtentoonstelling trekt naar verwachting 25 miljoen internationale bezoekers.
‘Eenvoud, aansprekend, herkenbaar. Verbindend, speels toepasbaar en passend bij alle thema’s. Goed door te vertalen naar alle middelen en activiteiten. Plus een storyline die het typische Nederlandse karakter onderstreept en tegelijkertijd Nederland en Dubai verbindt.’ Zo luidt de conclusie van Rijksdienst voor Ondernemend Nederland en het Ministerie van Buitenlandse Zaken.
Het verbindende karakter van Nederland en de afhankelijkheid van andere landen, zit ook verweven in het Nederlandse thema: 'uniting water, energy & food.' Of simpeler gezegd: de onderlinge afhankelijkheid van water, energie en voedsel en hoe dat mensen, overheden, kennisinstellingen en het bedrijfsleven samenbrengt.
Het Nederlandse paviljoen staat tijdens Dubai Expo 2020 in het sustainability district en vormt een belichaming van het concept en thema. De deelname is een katalysator voor nieuwe economische, technologische en politieke partnerschappen. In het bijzonder op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Dubai Expo 2020 vindt plaats van oktober 2020 tot en met april 2021.
Credits
Strategie: Olaf Kampman
Art direction: Erik Kessels en Krista Rozema
Copy: Jill Mathon
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing