NVM kiest voor Etcetera

NVM kiest voor Etcetera
  • Bureaus
  • 7 mei 2018 @ 10:07
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenPitchesCampagnes

NVM, de grootste Nederlandse vereniging voor makelaars, taxateurs en vastgoeddeskundigen, heeft na een bureau-pitch Etcetera geselecteerd voor strategie- en campagne-ontwikkeling voor haar nieuwe NVM Wonen-campagne.

De NVM bestaat sinds 1898, is actief in alle marktsegmenten en geeft doelgerichte ondersteuning aan de aangesloten leden. Namens de leden zorgt de NVM voor krachtige belangenbehartiging richting overheid en politiek. Bij de NVM zijn ruim 4200 makelaars en taxateurs aangesloten. 

Annebelle van der Kloet, manager Communicatie & Marketing NVM: 'Wij hebben een grote variatie in doelgroepen en achterban. We hebben voor Etcetera gekozen vanwege hun expertise in het effectief combineren van centrale publiekscampagnes met microtargetting van specifieke doelgroepen.'

Dick van der Lecq, directeur van Etcetera: 'De NVM staat er opvallend goed voor. Maar juist in een zeer dynamische markt is het belangrijk om de toegevoegde waarde van de NVM makelaar als adviseur en vertrouwenspersoon te blijven onderstrepen.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken