Orange Lions brengt talent naar Cannes

Orange Lions brengt talent naar Cannes
  • Bureaus
  • 16 mei 2018 @ 12:48
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Cannes

Zes jonge creatieve teams gaan dit jaar namens Nederland de strijd aan op het internationale podium van Cannes Lions. Aanmelden kan nog tot vrijdag.

Het betreft een samenwerking tussen JongeHonden, RA*W en YIM. Dit zijn de teams:

Digital: Diederik Mulder & Tom Simba (Achtung)

Print: Ryan Wolters & Will van der Merwe (Vice)

Film: Scott Kooken & Michael James Philips (Achtung)

Design: Justin van Creij & Wesley Uyleman (Selmore)

PR: Jess Gunn & James Crossily (Cross and Gunn)

Media: Lennart Eshuis & Marc Hoes (Omnicom Media Group)

Egon Feiner van RA*W laat weten: 'De Young Lions Competition is een van de weinige kansen voor jong talent om naar Cannes te gaan. Zonde, want het biedt een enorme kans om je te ontwikkelen. RA*W neemt daarom dit jaar dertig talenten vijf dagen mee naar Cannes voor een educatief programma: Cannes Summer Course. Het zou een kers op de taart zijn als twee marketingtalenten Nederland kunnen vertegenwoordigen in de Young Lions Marketers Competition.'

Tim van Aerschot van JongeHonden: 'Bij de verschillende pitches, creative classes en talks die we dit jaar hebben georganiseerd wordt goed duidelijk hoeveel vraag er is naar een partij die jonge creatieven ondersteunt, versterkt en een podium biedt. In Cannes belonen we tien creatieve teams die het hele jaar hebben laten zien dat de nieuwe generatie creatieven er eentje is om rekening mee te houden.'

Kyra Roest van Orange Lions: 'Ik ben trots dat het jonge talent van Nederland op deze manier vertegenwoordigd wordt. Ons talent geeft duidelijk teken van ambitie door de grote groep die afreist naar Cannes. Meer dan zestig, hulde!'

Aanmelden

Roest is nog op zoek naar het laatste team: Young Marketers. Talentvolle marketeers geboren of na 25 juni 1986 kunnen zich uiterlijk aanstaande vrijdag (18 juni) aanmelden. Praktisch: zorg dat je met een team van twee bent. Tijdsinvestering is van zondag 17 juni tot en met woensdag 20 juni. Ga hier naartoe voor meer informatie.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken