Poppe van Pelt verlaat Selmore

Poppe van Pelt verlaat Selmore
  • Bureaus
  • 4 mei 2018 @ 11:02
  • 18774 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieReclamePersonaliaCreatie

Na dertien jaar heeft Poppe van Pelt besloten Selmore te gaan verlaten. Hij gaat vanaf 1 juli verder als zelfstandig conceptdenker en copywriter.

De afgelopen jaren heeft Van Pelt zijn werk bij Selmore gecombineerd met de functie van Lead Creative Director voor Apple in Nederland & België. 'En vooral dat laatste smaakt naar meer', meldt Selmore.

Van Pelt is als een van de oprichters van Selmore van ongekende waarde geweest voor het bureau. 'Vele mooie merkcampagnes en slimme copy vondsten dragen zijn handtekening', zo reageert het bureau op zijn vertrek. 'Van het meest spraakmakende Bavaria-werk tot maatschappelijke campagnes voor Consument & Veiligheid.'

Beeldbepalend werk

De creatief maakte beeldbepalend werk: van 'De bank anno nu' voor ABN Amro tot het meest recente 'Zo maakt geld gelukkig' voor ASN Bank. Samen met mede-oprichter en partner Diederick Hillenius kan Van Pelt terugkijken op creatief werk dat vele (inter)nationale prijzen heeft gewonnen en in ieders geheugen staat gegrift.

Van Pelt laat Selmore in goede handen achter. Hillenius blijft samen met creative partners Jakko Achterberg en Niels Westra de creatieve koers bepalen en het bureau vormgeven. Het management van Selmore bestaat daarnaast nog uit Gijs de Bruijn en Anja Froeling die de dagelijkse leiding hebben over het bureau.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken