Tic Tac kiest voor Etcetera

Tic Tac kiest voor Etcetera
  • Bureaus
  • 16 mei 2018 @ 07:00
  • 13664 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesPitchesKlantenMerken

Ferrero brengt het Benelux-account voor het eigen topmerk Tic Tac onder bij het Amsterdamse bureau Etcetera. Hein Becht van Scan International begeleidde de bureaupitch.

Lisa Smet, country marketing manager TicTac/Pralines BeNeLux: 'Na de kennismaking met verschillende bureaus hadden we direct een natuurlijke match met Etcetera. Ze voelden goed aan welke richting en aanpak het merk Tic Tac het best verder kan brengen en wisten ons ook te overtuigen van hun creatieve capaciteiten.'

Creatief directeur Ben Imhoff van Etcetera, is blij met de gewonnen pitch: 'Merken als Tic Tac hebben heritage en geven energie. We kunnen niet wachten om aan de slag te gaan.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken