Verkade kiest voor MWM2
- Bureaus
- 2 mei 2018 @ 14:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Klanten
- 2 mei 2018 @ 14:24
- Sjaak Hoogkamer
Koninklijke Verkade heeft marktonderzoeksbureau MWM2 gekozen als onderzoekspartner voor een langlopende community. In de community doet MWM2 onderzoek naar de merken Verkade, Sultana en Godiva.
De MWM2 community maakt het mogelijk om doorlopend snel en gericht onderzoek te verrichten onder de doelgroepen die Koninklijke Verkade bedient. Een community is daarnaast een instrument waarbij de doelgroep ook zelf onderwerpen kan aandragen. Speciaal voor Verkade heeft MWM2 daarbij een research design ontwikkeld waarin kwalitatieve inzichten uit de community periodiek getoetst worden met social insights en kwantitatief onderzoek.
Behoefte
Emma Eversdijk, Consumer & Market Insights Manager bij Koninklijke Verkade zegt over de keuze van MWM2: ‘Het plan van aanpak van MWM2 sloot precies aan bij onze onderzoekbehoefte om snel en continu inzichten te krijgen in de markt. Daarnaast hebben ze ons weten te overtuigen met hun kennis van communities en hun enthousiasme.’
Knowhow
Directeur Govert van den Bos van MWM2 is zeer verheugd met Koninklijke Verkade als nieuwe opdrachtgever: ‘Communities zijn bij uitstek geschikt om snel, gericht en doorlopend onderzoek te doen. Hierbij werkt MWM2 met eigen technieken om deelnemers te enthousiasmeren. Community-leden reageren daardoor sneller, uitgebreider én blijven het leuk vinden om wekelijks mee te denken. Inmiddels hebben we als marktleider op het gebied van panels & communities een grote knowhow opgebouwd over de wijze waarop we voor onze opdrachtgevers optimale inzichten uit een community kunnen halen. We zijn zeer verheugd dat ook Verkade voor MWM2 heeft gekozen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing