Verkade kiest voor MWM2

Verkade kiest voor MWM2
  • Bureaus
  • 2 mei 2018 @ 14:24
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Klanten

Koninklijke Verkade heeft marktonderzoeksbureau MWM2 gekozen als onderzoekspartner voor een langlopende community. In de community doet MWM2 onderzoek naar de merken Verkade, Sultana en Godiva.

De MWM2 community maakt het mogelijk om doorlopend snel  en gericht onderzoek te verrichten onder de doelgroepen die Koninklijke Verkade bedient. Een community is daarnaast een  instrument waarbij de doelgroep ook zelf onderwerpen kan aandragen. Speciaal voor Verkade heeft MWM2 daarbij een research design ontwikkeld waarin kwalitatieve inzichten uit de community periodiek getoetst worden met social insights en kwantitatief onderzoek.

Behoefte

Emma Eversdijk, Consumer & Market Insights Manager bij Koninklijke Verkade zegt over de keuze van MWM2: ‘Het plan van aanpak van MWM2 sloot precies aan bij onze onderzoekbehoefte om snel en continu inzichten te krijgen in de markt. Daarnaast hebben ze ons weten te overtuigen met hun kennis van communities en hun enthousiasme.’

Knowhow

Directeur Govert van den Bos van MWM2 is zeer verheugd met Koninklijke Verkade als nieuwe opdrachtgever: ‘Communities zijn bij uitstek geschikt om snel, gericht en doorlopend onderzoek te doen. Hierbij werkt MWM2 met eigen technieken om deelnemers te enthousiasmeren. Community-leden reageren daardoor sneller, uitgebreider én blijven het leuk vinden om wekelijks mee te denken. Inmiddels hebben we als marktleider op het gebied van panels & communities een grote knowhow opgebouwd over de wijze waarop we voor onze opdrachtgevers optimale inzichten uit een community kunnen halen. We zijn zeer verheugd dat ook Verkade voor MWM2 heeft gekozen.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken