Schiphol en Woedend realiseren 90 creatieve concepten in 24 uur

Schiphol en Woedend realiseren 90 creatieve concepten in 24 uur
  • Bureaus
  • 15 mei 2018 @ 14:28
  • 9553 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Creatie

The Smallest Ad Agency in the World, een initiatief van Schiphol Media en bureau Woedend, vond zojuist plaats. Bekijk hier de eerste resultaten.

De actie is in het leven geroepen om marketeers te laten welke (creatieve) mogelijkheden Schiphol te bieden heeft. In 24 uur hebben twaalf creatieven van The Freeforce briefings met creatieve concepten beantwoord.

Organisator Woedend Creative Agency stelde vooraf als doel om minimaal twaalf briefings te verwerken. Het resultaat: negentig briefings, van merken als Booking.com, Van Gogh Museum en Tony Chocolonely. Ook nieuwe spelers kwamen voorbij, zoals Ace & Tate en het Chinese merk NIU electric scooters.

De creatieven hebben tot nog toe negentien briefings weten te kraken - and counting...

De uiteindelijke resultaten worden later deze week nog via een casefilm gedeeld op deze website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken