Bosman en Van de Dood (Being There) winnen Gouden Zaag 2018
- Bureaus
- 14 jun 2018 @ 17:43
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingAward
- 14 jun 2018 @ 17:43
- Peter van Woensel Kooy
Onder toeziend oog van marketeers, talent scouts en creatieven in het tjokvolle auditorium van de Persgroep, hebben Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman (voorheen Buutvrij, nu Being There) zojuist de felbegeerde Gouden Zaag 2018 gewonnen. Dit tijdens het talent-event Hollandse Nieuwe van IAA, Persgroep en MarketingTribune.
Criterium is 'welk jong creatief talent zaagt het hardste aan de stoelpoten van het establishment'. Van de zeven door de Jonge Honden genomineerde teams op deze longlist (een snoepwinkel voor creative directors en andere talentscouts) bleven drie teams over. Hieruit selecteerden de eindjury Lode Schaefer (Indie, ADCN) en Peter van Woensel Kooy (MarketingTribune, erelid IAA) de volgende shortlist, hierbij met het uitgesproken commentaar uit het juryrapport van Schaeffer:
3: James & Jessica
'Sterk en fris werk, met een global appeal. Niet alleen voor merken, maar ook voor maatschappelijke issues.
Staan krachtig midden in de wereld.'
2: Will & Ryan
'Geen losse ideetjes, maar een creatieve aanpak vak iedere vraag.
Mooie platforms, die internationaal aanspreken.'
And the winners are:
1: Glenn & Boudewijn
'Ondernemende ideeen, creatief in idee, mediakeuze, en goed in executie.
Een sterk gevoel voor PR.
Deze jongens zijn een aanwinst voor ieder bureau.'
Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman hebben onlangs, in april 2018, bureau Buutvrij for Life verruild voor Being There. Het duo viel bij de laatste ADCN Awards nog in de prijzen met de Miele PowerWash op Lowlands en was genomineerd met Kaan's Stream Store van ABN Amro en de Bol.com Winkelwagen. Lees hier meer over hun stap.
Jonge Honden, IAA, Persgroep, Indie en MarketingTribune feliciteren alle genomineerden en uiteraard de nieuwe Gouden Zagers van 2018. Hulde!
(PvWK)
Bosman en Van de Dood dolgelukkig met hun Gouden Zaag 2018
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- haring
- zaag
- maatjes
- marketeers
- Persgroep
- talent
- Indie
- creatie
- Lode Schaeffer
- Gouden Zaag
- nu Being There) zojuist de felbegeerde Gouden Zaag 2018 gewonnen. Dit tijdens het event Hollandse Nieuwe van IAA
- 2018
- MarketingTribune
- Cannes
- Jonge Honden
- Hollandse Nieuwe
- talent scouts en creatieven in het volle auditorium van de Persgroep
- hebben Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman (voorheen Buutvrij
- vers
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing