Directeurenlunch Marketingtribune in Cannes wederom succes

Directeurenlunch Marketingtribune in Cannes wederom succes
  • Bureaus
  • 22 jun 2018 @ 10:26
  • 9458 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Cannes

Traditioneel organiseren recruitment agency Post&Kornet (van Sonja Kornet en Monique Post) en Marketingtribune de jaarlijkse directeurenlunch tijdens Cannes Lions op het terras van hotel Carlton.

De lunch is bedoeld om directeuren van vooraanstaande bureaus op het gebied van reclame, media en digital de gelegenheid te geven uitgebreid te discussiëren over de trends en ontwikkelingen in het vak. En uiteraard wat er allemaal gaande is in het Palais en daarbuiten.

Cultuurverschillen

Jack de Graaff, managing partner van bureau Mensch uit Amsterdam, was een van de genodigden. Hij zat naast Mariska Kloezen van Cheil en Marlene Wickel van JeanMineur. ‘Interessant om ervaringen te delen in een ontspannen en leuke sfeer. Wij spraken met name over de cultuurverschillen in de samenwerking met andere landen. Ging natuurlijk vooral over werken met Koreanen en Fransen. Maar ook over Belgen. We waren het erover eens, geen nieuws natuurlijk maar toch, dat dat het meest ingewikkeld is. Wat mij verder opviel, was dat Accenture zich nogal profileerde op het Palais. En dat Snap, Facebook en Twitter wat bescheidener waren in vergelijking met andere jaren.’

 

Alle grote bureaus aanwezig

Aan de tafels van de lunch waren vertegenwoordigers genodigd van TBWA, Cheil, Mensch, JeanMineur, Burst, Dawn, Dept, Branddeli, Estate, Code D’Azur, The Valley, bsur, Artbox, Admix, Massive Music, Mirabeau, Moeder Anne, Selmore, MacGyver, Lukkien, IMA, Kumpany Natwerk en Ogilvy. Eric-Jan Vis was namens Marketingtribune aanwezig.  

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken