Embassy Cannes met Pritchard (P&G), NBC News and Google

Embassy Cannes met Pritchard (P&G), NBC News and Google
  • Bureaus
  • 12 jun 2018 @ 10:21
  • 10716 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Cannes

Voor de 4e keer gaat de creatieve handelsmissie Embassy of Dutch Creativity naar Cannes om de Nederlandse creatieve industrie onder de aandacht te brengen met onder andere sessies met grote namen uit de wereld van marketing, media en reclame.

Net als voorgaande jaren is de missie onveranderd: Nederlandse partijen verbinden aan internationale partners, talenten en media - maar ook aan elkaar. En om Nederlandse creativiteit te vieren met een internationaal publiek, waar Nederland gepromoot worden als de plek voor talent, partners en creatieve business.

Internationaal

Op maandag organiseert IAA samen met Euronews een sessie What’s coming next? op de Embassy of Dutch Creativity. Tijdens deze sessie zal Marc Pritchard (P&G) door Adweek aan de tand gevoeld worden. Mark Tungate (Epica) zal een paneldiscussie voorzitten met niemand minder dan Deborah Turness (President NBC News). Deze sessie zal opgenomen worden door Euronews en op tv uitgezonden worden.

Sustainable

Het thema van deze 4e editie is Sustainable Creativity. Ook dit jaar speelt Kinetic hier op in met een workshop om te spelen met en gebruik te maken van de unieke mogelijkheden van Out-of-Home-communicatie om concepten te creëren voor een duurzaam Cannes Lions-festival. Kinetic's team van OOH-experts, samen met experts op het gebied van duurzaamheid en creatieve teams willen hiermee de duurzame ontwikkeling van het Cannes Lions-festival te versnellen. Deze workshop is op dinsdag 19 juni a.s.

Talent

Talent speelt in alle edities van de Embassy of Dutch Creativity een grote rol. PWC organiseert op dinsdag 19 juni een experience center voor talent dat in het teken staat van creating the future today, zoals het creëren van nieuwe businessmodellen, producten, tools, services, concepten, merken, etc. Van experience tot design thinking en alles wat hier tussenin zit. Welke creatief ben je? Iemand die de opdracht kraakt of degene die de toekomst veranderd?!

Locatie

De locatie is net als vorig jaar Long Beach in het midden van de Boulevard de la Croisette: een plek waar iedereen terecht kan zoals Nederlandse partners, bureaus en eventorganisatoren en de vele internationale partners.

Ambassadors & Partners

Inmiddels hebben al ruim 50 ambassadeurs en partners zich aangesloten bij deze 4e editie. ACHTUNG! mcgarrybowen, Addikt, Ambassadors, Boomerang Agency, Born05, BSUR, Burst, Blauw Gras, Code d’Azur, Dept, Gracious, Hazazah, Kumpany, Mirabeau, MPG, MOST, New Amsterdam Film Company, Pinkrabbit, The Freeforce and Wefilm. Amongst the partners are: Adformatie, Amp. Amsterdam, Adforum, Buma Cultuur, Creative Holland, CZAR, Dutchband, Dutch Digital Design, Dutch Music Export, Epica, Emerce, ExterionMedia, Eyecatcher, Fonk Magazine, Gemeente Amsterdam, Heineken, IAA Global, IAA India, Join the Pipe, Kinetic, Lowres, Nederlands Medianieuws, Marketing Tribune, Post & Kornet, PwC, Result Recruitment, Superhero Cheesecake, The Bik Picture, The Next Web (TNW), The Workz and VDK Studio. Ons doel is minstens 55-60 ambassadeurs en partners aan boord te hebben. Mocht je nog interesse hebben, laat dit dan weten aan Marieke Dekkers (mail@metmarieke.nl).

Programma

Voor veel sessies is het verstandig je vooraf aan te melden via de website.

Meer informatie is terug te vinden op: http://embassyofdutchcreativity.com

 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken