Epidemie verzorgt tv-comeback Canei

Epidemie verzorgt tv-comeback Canei
  • Bureaus
  • 27 jun 2018 @ 10:45
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenBrandingCommercialsCampagnes

Baarsma Wines heeft het merk Canei opnieuw gepositioneerd. Na het winnen van de Canei-pitch eerder dit jaar heeft bureau Epidemie nu gezorgd voor de eerste tv-commercial voor Canei sinds 1982.

Baarsma Wines heeft Canei opnieuw gepositioneerd: Canei Frizzante Originale. De nieuwe Canei zit in een nieuwe fles, is lekker fris en heeft een verfijnde bubbel. Uit consumentenonderzoek blijkt dat Canei Frizzante Originale als zeer verrassend en positief wordt ervaren. Kortom: de nieuwe Canei is Full of Surprises.

Vanuit dat inzicht heeft epidemie het thema ‘Full of Surprises’ bepaald, dat zichtbaar wordt in de commercial waarin twee vriendinnen een surprise party organiseren. De commercial heeft een fijne, eigentijdse Italiaanse feel met een op maat gemaakte Italo Disco track.

Naast de commercial zijn er ook twee tag-ons te zien. De een focust zich op de gehele range nieuwe frizzantes; Fresh White, Forest Fruit, Tasty Peach en Pink Grapefruit. De ander introduceert de alcoholvrije variant: Canei Frizzante Originale 0.0%. 

'Met de nieuwe verfrissende campagne willen we de doelgroep verrassen en aan ons weten binden', aldus Hendra Satriasaputra, Marketing Manager Baarsma Wines.

Dat Canei vol verrassingen zit zal deze zomer ook goed naar voren komen in diverse (online) marketingactiviteiten. Het thema wordt dus goed doorgetrokken binnen diverse lagen, met natuurlijk als doel dat iedereen de nieuwe Canei gaat proberen: Try New Canei.

Het design van de fles heeft eerder dit jaar al goudgewonnen tijdens de Dutch Packaging Awards en goudvoor Wine Design op de Drinks International Challenge series.

Credits

Klant: Baarsma Wines 

Bureau: Epidemie

Verantwoordelijk bij klant:   Hendra Satriasaputra, Mariska Oldengarm

Creatieve directie: Michiel Klein Schiphorst, Leon Stedehouder

Concept: Jill van Emmerik, Sanne Ueffing

Art Director: Jill van Emmerik

Copywriter: Sanne Ueffing

Design: Michel de Wit, Sven Pels

Account: Maartje van Beek, Anne van Tongeren

Regisseur: Milan Amzic

Productie: Studio Beng Beng

DOP: Austen Ferry 

Edit: Felix Spanjaard

Grading: Austen Ferry

Muziek: Boris Ross



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken