Epidemie verzorgt tv-comeback Canei
- Bureaus
- 27 jun 2018 @ 10:45
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenBrandingCommercialsCampagnes
- 27 jun 2018 @ 10:45
- Redactie Bureaus
Baarsma Wines heeft het merk Canei opnieuw gepositioneerd. Na het winnen van de Canei-pitch eerder dit jaar heeft bureau Epidemie nu gezorgd voor de eerste tv-commercial voor Canei sinds 1982.
Baarsma Wines heeft Canei opnieuw gepositioneerd: Canei Frizzante Originale. De nieuwe Canei zit in een nieuwe fles, is lekker fris en heeft een verfijnde bubbel. Uit consumentenonderzoek blijkt dat Canei Frizzante Originale als zeer verrassend en positief wordt ervaren. Kortom: de nieuwe Canei is Full of Surprises.
Vanuit dat inzicht heeft epidemie het thema ‘Full of Surprises’ bepaald, dat zichtbaar wordt in de commercial waarin twee vriendinnen een surprise party organiseren. De commercial heeft een fijne, eigentijdse Italiaanse feel met een op maat gemaakte Italo Disco track.
Naast de commercial zijn er ook twee tag-ons te zien. De een focust zich op de gehele range nieuwe frizzantes; Fresh White, Forest Fruit, Tasty Peach en Pink Grapefruit. De ander introduceert de alcoholvrije variant: Canei Frizzante Originale 0.0%.
'Met de nieuwe verfrissende campagne willen we de doelgroep verrassen en aan ons weten binden', aldus Hendra Satriasaputra, Marketing Manager Baarsma Wines.
Dat Canei vol verrassingen zit zal deze zomer ook goed naar voren komen in diverse (online) marketingactiviteiten. Het thema wordt dus goed doorgetrokken binnen diverse lagen, met natuurlijk als doel dat iedereen de nieuwe Canei gaat proberen: Try New Canei.
Het design van de fles heeft eerder dit jaar al goudgewonnen tijdens de Dutch Packaging Awards en goudvoor Wine Design op de Drinks International Challenge series.
Credits
Klant: Baarsma Wines
Bureau: Epidemie
Verantwoordelijk bij klant: Hendra Satriasaputra, Mariska Oldengarm
Creatieve directie: Michiel Klein Schiphorst, Leon Stedehouder
Concept: Jill van Emmerik, Sanne Ueffing
Art Director: Jill van Emmerik
Copywriter: Sanne Ueffing
Design: Michel de Wit, Sven Pels
Account: Maartje van Beek, Anne van Tongeren
Regisseur: Milan Amzic
Productie: Studio Beng Beng
DOP: Austen Ferry
Edit: Felix Spanjaard
Grading: Austen Ferry
Muziek: Boris Ross
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing