Iris Amsterdam troost voetbalfans

Iris Amsterdam troost voetbalfans
  • Bureaus
  • 13 jun 2018 @ 09:32
  • 8527 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Creatie

Creatief bureau Iris Amsterdam lanceert vandaag Dutch Comfort: oranje tissueboxen met illustraties van iconische momenten uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis.

De tissueboxen moeten een nostalisch gevoel oproepen waarbij wordt herinnerd aan overwinningen uit het verleden, nu Oranje schittert door afwezigheid op het WK deze zomer.

Rachna Dhall, creative director bij Iris, laat weten: 'Het is een zware tijd om Oranje te dragen, maar we weten dat onze Nederlandse vrienden ook wel van een grapje houden.'

Om kans te maken op een box kunnen fans hun favoriete Nederlandse voetbalmoment tweeten naar @DutchComfortBox.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken