MassiveMusic & MediaMonks en Mindfulness op Cannes Lions
- Bureaus
- 1 jun 2018 @ 10:36
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - CannesEvenement
- 1 jun 2018 @ 10:36
- Sjaak Hoogkamer
Cannes Lions Festival of Creativity.Cannes Lions is coming en dat betekent ook weer een nu al legendarisch feestje van MassiveMusic & MediaMonks op 20 juni met de hoofdletter M in de hoofdrol.
Dit jaar kunnen bezoekers ontdekken wat de kunst van MMMMindful of MMMMindless zijn inhoudt; weg van de dagelijkse sleur en stress, MMMMeanderend over de Croissette op zoek naar yoga en/of vodka. Een 'beat retreat' tegen de stress van de snelle reclame, creatieve wereld, waar een ieder in staat zal zijn om de kunst van het MMMMindful of MMMMindless leven direct vanaf het dak van het Palais des Festivals te ervaren.
Aura
Op deze tocht richting het Palais Des Festival begint de reis traditioneel bij een unieke online experience via www.freeyourmmmmind.com. Hier kunnen bezoekers van Japan tot Engeland testen of zij MMMMindful of MMMMindless zijn. Hiervoor wordt state-of-the-art facial tracking en huis-tuin-en-keuken psychologie gebruikt, waarna iedere gebruiker zijn of haar aura foto ontvangt.
Chakra's
Prof. Hans Brouwer, MMMMusic Meditator & CEO MassiveMusic: ‘Wie in de creatieve industrie werkt, zoekt non-stop naar ideeën. Dat laat weinig ruimte over voor de eigen, interne zoektocht. Daarom nodigen we onze gasten uit ‘to free their MMMMinds’ en om alle chakra’s wagenwijd open te gooien.’
Dr. Victor Knaap, MMMMediative Monk & CEO MediaMonks: ‘MMMM, wat zal ik zeggen? Willen we aandacht vragen voor de stressvolle levens die we allemaal leiden, hoe dat onze gezondheid en ons welzijn raakt? Of willen we een avond MMMMindless fun bieden?’
FREE YOUR MMMMIND
MassiveMusic & MediaMonks Party
Woensdag 20 juni 2018 (21:00 tot 02:30)
Riviera Terrace – Palais des Festivals
Prom. Robert Favre le Bret 1, Cannes
www.freeyourmmmmind.com
Credits
Client: MassiveMusic + MediaMonks
Creative Agency: The Stone Twins
Website Concept + Design: MediaMonks + The Stone Twins
Website Development: MediaMonks
Music + Sound Design: MassiveMusic
Event Visuals & Installation: Circus Family
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing